نحوه بكارگیري افراد بازنشسته در دستگاه هاي اجرایي تعیین شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر این اساس، بازنشستگانی كه با حفظ حالت بازنشستگی با رعایت مقررات مربوط به طور تمام وقت در دستگاه های اجرایی به كارگیری می شوند، در مدت خدمت در دستگاه، ضمن برخورداری از حقوق بازنشستگی استحقاقی، در ازای خدمت انجام شده، مابه التفاوت مبلغ حقوق بازنشستگی با مبلغ حقوق و مزایای متعلقه به شغل یا سمتی كه وظایف مربوط به آنر ا انجام می دهند، به عنوان حق الزحمه ماهانه به آنان پرداخت خواهد شد.

این بخشنامه در راستای اجرایی كردن بند(ب) ماده(65) قانون برنامه پنجم توسعه و منظور ایجاد وحدت رویه واحد درباره اعاده به خدمت و نحوه بكارگیری افراد بازنشسته در دستگاه هاي اجرایي، تصویب شد.

برهمین اساس، افراد بازنشسته ای كه با رعایت مقررات مربوط مایل به اعاده به خدمت و ادامه اشتغال در دستگاه اجرایی باشند، از تاریخ اعاده، حقوق بازنشستگی آنان قطع و با رعایت مقررات استخدامی مورد عمل دستگاه و به تناسب شغل یا سمت مورد تصدی از حقوق و مزایای اشتغال برخوردار شده و در دوره جدید اشتغال، از هر لحاظ تابع مقررات استخدامی مورد عمل دستگاه و صندوق بازنشستگی ذیربط خواهند بود.

همچنین در مورد سایر امور استخدامی بازنشستگان بكارگیری شده موضوع این بند نظیر اوقات كار و تعطیل و مرخصی ها، در صورتی كه تابع قوانین و مقررات خاص نباشد، مطابق آیین نامه استخدام پیمانی عمل خواهد شد.

اقتصام** 9141**1319





:: برچسب‌ها: ژاپن , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: